    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <q0sbp8$ub4$1@news.mixmin.net> <5c31e5f9$0$15481$426a34cc@news.free.fr>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0t65s$2p7$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0tklc$1ng$4@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q0uqcs$3sl$3@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q10dm4$nh5$4@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q11f5n$l87$5@node2.news.atman.pl>
    Date: 08 Jan 2019 10:59:55 GMT

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie - liczę dwie strony - 2x3,5 daje siedem. Sytuacja komfortowa i
    > optymistyczbna (z punktu widzenia zagadnienie) - jeden pas w każdą
    > stronę.

    Nie zgadzam sie ale to i tak wszystko rozwazania nie poparte zadna
    praktyką.

    > Ja pewnie mogę, sporo ludzi nie bardzo. Zresztą - jak pójdziesz
    > szybciej, to zaraz ktoś ogłosi wtargnięcie, bo jego zdaniem
    > powinieneś 4km/h. Nie kombinuj - liczymy normalnie.

    Nie mowie o wbieganiu tylko o przyspieszeniu w razie potrzeby. Nie
    manipuluj prosze.

    > Eee - no jak to się ma do załamywania rąk, że pieszy powinien
    > szczególnie o siebie dbać, bo nic go blacha nie chroni - przecież
    > piszą że hatakumba powinnna być;)

    Powinien bo wypadów jest duzo zwłaszcza jak wziąc pod uwage porównanie do
    innych krajów.
    Ale generalnie biorąc pod uwage to ile razu ludzie przechodza przez ulice
    to procent nieudanych prób jest bardzo niewielki.
    Po czesci rowniez ze wzgledu na to ze ogromna wiekszosc kierowców nie
    przejezdza pieszych.

    > Ale pieszych jest wiecej.

    Ale nie nagrywaja...

    > Żaden - poza tym, że twoje - "piesi zachowują się wyjątkowo głupio"
    > jest z dupy wzięte, bo akyrat wbrew głupim gadkom są oni jednymi z
    > rozsądniejszych użytkowników drogi.

    Ja tak napisałem ze wyjatkowo głupio?
    No to przesadziłem :) Absolutnie nie wyjątkowo ale tez nie co do ogołu.
    Po prostu tu i tu są lekkomyslne przypadki. Skutki tej lekkomyslnosci sa
    jednak duzo bardziej spektakularne jak sie siedzi za kierownica.

    Ale naprawde tak napisałem? Ze wyjątkowo głupio? Mozesz wskazac gdzie?

    > Mam prośbę - jak jesteś kierowcą, to skup się na tym co ty masz
    > zrobic a nie nakładaj pozakodeksowych obowiązków na innych.

    Nakładam je przede wszystkim na siebie ale mam prosbe - nie wkładaj mi w
    usta tego czego nie napisałem.
    dla mnie piesi moga sobie chodzic jak chca - to kazdego indywidualna
    sprawa.
    Ja mowie tylko o tym co ja uwazam za zdroworozsadkowe.

    > Genaralnie na zieloniym raczej niespecjalnie. Breakuje wolnych
    > zasobów na to. No ale ty z pewnościa dajesz radę;)

    Cóż. Ja obserwuje.

    > Poszukaj jej u siebie. Bo oczekiwanie od pieszych że piwerszeństwo
    > na przejściu oznacza, że pierwszeństwa powinni ustąpić jest po
    > prostu hipokryzją. Pamiętasz tirmana "wal w osobówkę" - właśnie taką
    > hipokryzją.

    Zafiksowałes się...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.