  • Data: 2019-01-08 18:59:55
    Temat: Re: mistrz kierownicy. "idioci".
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Daj spokój, było o tym już kilka(naście?) razy. Za każdym razem
    > sprowadza się to do "bo tak". Alternatywnie jakieś bujdy o ekologii.
    > Zapierdalacz wychodzi z założenia że droga jest jego i jemu
    > przysługują wszystkie prawa - żadna dyskusja nie ma tu sensu.

    Ja bym powiedział ze po prostu trudno wymagać od wszystkich na raz
    myslenia i ze trudno za brak myslenia nazywac kogos od razu debilem.
    I zeby nie było - to samo uwazam o relacjach kierowca kierowca.
    Przykładowo jedzie kolejnka aut ww obie strony, nagle ktos chce skrecic,
    staje i czeka. Wszyscy za nim tez czekaja. A z drugiej strony wszyscy
    jada zamiast przepuscic tego skrecajacego. Zgodne z przepisami?
    Oczywiscie. Madre? Słabo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona