    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: minimalny terminal
    Date: Tue, 18 Mar 2014 09:26:57 +0100

    W dniu 2014-03-18 09:22, Marek pisze:

    > A mógłbyś podać jeden przykład? Ostatnio sporo żółci wylałem na jakość
    > ogólnie dostępnych bibliotek do parsowania at, albo nagminne blokowanie
    > procesora przez delay () (skandal) oczekując na bufor, brak użycia urc,
    > brak pdu, brak obsługi długich smsow (udh), brak obsługi krótkich kodów
    > itd, itp. u w końcu napisałem własną :/

    Nie chodzi o obsługę kodów AT w modemach i modułach GSM. Tutaj chodzi o
    drugą stronę kabla - biblioteka umożliwia zaimplementowanie we własnym
    urządzeniu zestawu własnych komend.

    Moim zdaniem napisana jest bardzo dobrze. Nie ma żadnego blokowania
    procesora, wszystko opiera się na mechanizmie zdarzeń.