  • Data: 2014-03-18 10:06:53
    Temat: Re: minimalny terminal
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 marca 2014 16:53:42 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    > Robie sobie sterownik kotlowni, i zapragnalem miec jakas konsolke w salonie
    polaczona kabelkiem. Jakies LCD, podswietlenie, przyciski, moze beeperek. Do
    sterowania i do informacji zwrotnej.

    > Jak to zrobic?

    Ooo, nocoty? :)
    Dokładnie do tego samego dojrzewam (tyle, że u mnie nie o kotłownię chodzi).
    Raspberry - fajny pomysł, muszę przemyśleć, bo taka opcja z góry rozwiązywałaby inny
    problem: dostęp do urządzenia z poziomu wpiętego do domowej sieci peceta, ale póki co
    zamierzałem to robić normalnie, na moich ulubionych Atmelach, z wykorzystaniem RS485,
    w necie na ten temat jest sporo materiałów, również dla początkujących.