  • Data: 2012-02-08 20:40:27
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    L501 aneryS napisał:

    > Czyli jednak jakiś generator pomocniczy?
    > Rozumiem, już jestem w stanie wyobrazić sobie to jakoś, dzięki za info.

    Ten generator pomocniczy (silnik spalinowy plus kompresor) pełni rolę
    prostownika do ładowania akumulatora samochodowego, takiego kupionego
    którejś zimy w Lidlu. Ponieważ ze statku trudno jest w razie potrzeby
    wyskoczyc do Lidla, sprzęt ten jest zainstalowany na stałe. W normalnej
    eksploatacji używany jest tylko zbiornik powietrza, który pełni rolę
    akumulatora samochodowego, tyle że zamiast alternatora podczas pracy
    silnika ładuje go sprężarka.

    --
    Jarek