eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowanie akumulatora zimaRe: ladowanie akumulatora zima
  • Data: 2012-02-09 10:09:39
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 09 Feb 2012 00:46:31 +0100, Mirek <i...@z...adres>
    wrote:

    I jedno i drugie. Główny generator jest często zintegrowany z wałem
    (tzw. prądnica wałowa) i jest używany ma pełnym morzu, kiedy obroty
    śruby są stabilne. Poza głównym generatorem masz dodatkowe które służą
    jako zapasowe / do pracy podczas wyłączenia z ruchu prądnicy głównej -
    ile i co zasilają zależy od wymagań towarzystwa klasyfikacyjnego,
    rodzaju statku i widzimisię armatora. W każdym razie dolny pułap
    zwielokrotnionej mocy jest określony, możesz iść w górę. Często-gęsto
    statki mają jeszcze dodatkowy obwód do zasilania z lądu (i typowa
    zagwozdka z częstotliwościami 50/60Hz ;))

    Rozruch pneumatyczny jest po prostu pewniejszy, bo awaryjnie sprężarkę
    do jakiegoś małego diesla mechanik skombinuje i może będzie musiał
    dłużej pompować, ale naładuje zbiornik ciśnieniowy. Z rozrusznikiem
    elektrycznym tak się nie da - musi być dostępna wystarczająca ilość
    enrgii na ,,już'', nie da się jej zmagazynować.
    --
    Grzegorz Krukowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: