  • Data: 2013-01-11 16:13:21
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-01-11 14:05, J.F pisze:

    >Proponuję byś wrócił parę postów wcześniej - napisałem, że
    >administracyjnym podwyższeniem podniesiono również tam, gdzie
    >nie ma ku temu warunków i teraz każdy *debil* argumentuje, że

    No ale tam mozna ograniczyc, w czym problem ?
    Tylko po co ?

    Bo widzisz jak jest - wolno 140, a nawet 149, wiekszosc jedzie 120,
    kilku 160 - debile to raczej nie sa, bo chocby samochody maja dobre
    :-)

    >przecież można na autostradzie 140 , a nawet 150, więc czego
    >od niego chcą - podobną argumentację widzę i tutaj. Pisałem
    >również, że lepszym rozwiązaniem jest zostawienie 130km/h
    >i podwyższanie prędkości na pewnych odcinkach.

    A ja uwazam ze lepsze jest zostawienie 150 i ograniczanie, i kto ma
    racje ?

    [...]

    >Idąc tropem Twojej argumentacji - myślisz, że głupią i absurdalną
    >argumentacją cokolwiek pokażesz/obalisz? Nie, ona pozostanie głupia
    >i efekt z tego żaden.

    >Tylko na to czekałem - sztandarowy argument mistrzów.

    Tak czy inaczej - 130 jest arbitralnie dobrane. Studiow nad optymalna
    predkoscia nie znam, a z praktyki wynika ze zadnych ostrych kryteriow
    nie ma.
    Wiec rownie dobrze mozna 140 czy 120 uchwalic.

    Popatrzyli w lewo, popatrzyli w prawo, i przepisali 130. Niektore
    kraje ustalily inaczej i wydaja sie byc zadowolone.
    Mysmy tak kiedys zrobili ze swiatlami ... i to dopiero jest smieszne
    ... ale teraz nie ma odwaznego zeby sie przyznac ..

    Wiec czemu niby u nas akurat 130 jest ta najlepsza predkoscia ?

    J.