  • Data: 2013-01-11 22:58:18
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 18:06:13 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > By debilnie podnieść z 50 do 60 w godzinach nocnych w mieście (23-5?).

    Dlaczego debilnie ?

    Debilna to argumentacja byla, ze 50 za bardzo zwolni podrozowanie po kraju.

    Ja tam nie widze problemu pojechac w nocy 60 w miescie, ale 60 przez wies,
    gdzie akurat pijani piesi nieoswietlona jezdnia wracaja z dyskoteki ... to
    jest bardziej niebezpieczne niz w innych warunkach :-)

    A jednak w nocy wypadkow malo i spokojnie mozna podniesc do 70 :-)

    J.