-
Data: 2013-01-11 15:58:57
Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-01-11 14:12, J.F pisze:
>>> Dlatego, że podniesiono wszędzie (nawet tam, gdzie jest to za
>>> dużo),
>>> zapłaciliśmy za te zmiany
>> Ile zaplacilismy ?
>Ile by nie było to zapłaciliśmy. Nie znam konkretnych liczb. Choćby
>droga legislacyjna kosztuje, oj kosztuje.
Czy sie stoi czy sie lezy, dieta sie nalezy :-P
A poza tym w czym problem - wystarczy sie nie klocic, nie wyciagac
durnych argumentow o smiesznosci, i podniesc do 180, to naprawde
niewiele kosztuje, 10 minut komisji i 10 minut marszalka :-P
No i jak od razu podniesiemy na 180, to zaoszczedzimy w przyszlosci
kosztow legislacji :-P
>> Znajomych Niemcow wcale to nie smieszy, ot, norma jak kazda inna, a
>> nawet chwala te +10 :-)
>LOL - (pisałem wcześniej) ciekawe skąd komentarze na temat zasad na
>naszych drogach po zobaczeniu tablic na wjeździe do PL (o co tutaj
>chodzi) .
Kiedy pisales te komentarze ?
>>> Wystarczyło na odcinkach gdzie można podnieść znakami prędkość, a
>>> nie globalnie. Rozwiązanie sprawdzone i mądre.
>> Mozna tez budowac autostrady takie, zeby dalo sie po nich pojechac
>> 160,
>> a w nielicznych miejscach ograniczyc predkosc.
>> Rozwiazanie rownie sprawdzone i madre.
>Hmmm, ile znasz takich przykładów? Znowu jeden, w którym się zaleca
>130km/h i wciąż dyskutuje o administracyjnym ograniczeniu prędkości?
Ale na razie ciagle nie ograniczaja, za to dobudowuja trzeci pas
ruchu, na ktorym mozna pojechac szybciej, bo kapelusznikom wjazd tam
zakazany :-)
>>A to zaden problem, bo po starszych jechalem jeszcze szybciej :-P
>Nie Ty jeden to żaden argument.
Ale sie da, i to juz jest argument ;-P
>> Moza tez wybudowac tablice informacyjne i wyswietlac na nich znaki,
>> i to
>> jest jeszcze madrzejsze, bo umozliwia dostosowanie ograniczenia do
>> warunkow na drodze ...
>Tyle, że to rozwiązanie kosztowne - być może w przyszłości.
Juz teraz sie to dzieje, kosztowne owszem - ale za to jakie madre.
A wystarczy popatrzec na byle stadion pilkarski - na ile kilometrow
autostrad starczylyby te ekrany, na ktorych tam reklamy leca ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.13 16:13 J.F
- 11.01.13 16:43 Tomasz Pyra
- 11.01.13 18:04 Artur Maśląg
- 11.01.13 18:06 Artur Maśląg
- 11.01.13 18:35 Artur Maśląg
- 11.01.13 18:41 Artur Maśląg
- 11.01.13 19:10 Artur Maśląg
- 11.01.13 19:32 masti
- 11.01.13 19:49 Tomasz Pyra
- 11.01.13 20:08 Artur Maśląg
- 11.01.13 21:18 Tomasz Pyra
- 11.01.13 21:47 Artur Maśląg
- 11.01.13 22:44 J.F.
- 11.01.13 22:50 J.F.
- 11.01.13 22:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-03-12 O co chodzi Aliorowi?
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=