  • Data: 2013-01-11 19:49:13
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 18:35:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wiesz, ale to naprawdę nieistotne co ja wiem w tej materii.

    Postulujesz żeby Tobie ograniczyć prawo do rozwijania w deszczu danej
    prędkości, zakładałem więc że może poprzesz to jakimkolwiek argumentem
    innym niż wirtualna "śmieszność na zachodzie"... No ale widzę że nie.

    > Na drodze
    > cywilnej *wszyscy* mają się stosować do przepisów, znaków itd.

    No i dlatego jest ograniczenie do 140 i już...

    > i ponadprzeciętne możliwości (w szczególności przekonanie o nich)
    > nie są żadną argumentacją, czy też usprawiedliwieniem zachowań
    > wykraczających poza ramy prawne.

    No i jazda 140 polską autostradą nie jest żadnym wykroczeniem, a z tego co
    widać na tych autostradach jest to w dodatku tak bezpieczne jak żadna inna
    rzecz którą można robić na polskich drogach.

    No ale jak widać malkontent zawsze się znajdzie, którego ograniczenie do
    140 uwiera, bo za duże...
    Zrozum że naprawdę nie musisz jeździć 140, jeżeli maksymalna prędkość na
    którą się czujesz jest niższa, to jedź wolniej. Prawym pasem oczywiście.
    I wszyscy będą zadowoleni.

    Jak w mieście po 22 uważasz że warunki są takie że powinieneś jechać 50, to
    jedź 50. W czym więc widzisz problem?

    A statystyki wypadków pokazują, że tam gdzie obowiązują te podniesienia
    jest całkiem bezpiecznie. A problemem nie jest ani noc, ani deszcz.