  • Data: 2013-01-11 23:07:28
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 18:04:23 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ja? To zależy, ale generalnie chodziło raczej o zwolnienie w
    > specyficznych warunkach, a nie czyjeś widzimisię, że można szybciej.

    > To nie ja mam ustalać - zresztą pisałem, ze jest to jakość kompromisowo
    > ustalane, a nie na podstawie czyjegoś widzimisię. Znaczy powinno.

    Czyli nie masz pojecia jaka jest wlasciwa predkosc, ale piszesz "to blad"
    :-P

    A skad ten nagly brak zaufania do demokratycznych wladz ?
    Jak uchwali 130 to byli dobrzy i trzeba tego przestrzegac, a jak 140 to juz
    bladza ? :-P

    > No, tak jak *mądrze* podniesiono prędkość w zabudowanym do 60km/h po
    > 22.

    W sumie ... nawet z poprawka na tych pijakow z dyskoteki, to i tak uwazam
    za dobre. Szkoda ze tak malo :-)

    > Czyje przekonanie? Indywidualnego kierowcy? To nie oni decydują o tych
    > ograniczeniach, nie oni konstruują samochody, nie oni tworzą fizykę.

    A kto decyduje ? Indywidualny "organizator ruchu", czy indywidualny doradca
    grzejacy d* gdzies w ministerstwie ?

    J.