  • Data: 2013-01-11 19:10:41
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-11 16:13, J.F pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał: w wiadomości grup
    (...)

    > Tak czy inaczej - 130 jest arbitralnie dobrane.

    Skąd taki wniosek? Nie, 130 nie jest 'arbitralnie dobrane'.

    > Studiow nad optymalna predkoscia nie znam,

    To może czas się tym zainteresować? Skąd Niemcy zalecają te 130km/h?
    Też 'arbitralnie dobrali'?

    > a z praktyki wynika ze zadnych ostrych kryteriow
    > nie ma.

    To czemu niektóre kraje obniżyły, a nie podwyższyły? Czemu też walczą
    z przekraczaniem prędkości (w tym na autostradach)?

    > Wiec rownie dobrze mozna 140 czy 120 uchwalic.

    Hmmm - wszytko można. Jesteśmy jedyni, którzy zrobili to
    administracyjnie w górę - podobnie jak z podniesieniem prędkości w
    nocy, w zabudowanym.

    > Popatrzyli w lewo, popatrzyli w prawo, i przepisali 130. Niektore kraje
    > ustalily inaczej i wydaja sie byc zadowolone.

    Najwyżej ustaliły niżej - daj ten drugi kraj w Europie, który niby nie
    ma ograniczeń na autostradach i nie ma tam FR.

    > Mysmy tak kiedys zrobili ze swiatlami ... i to dopiero jest smieszne ...
    > ale teraz nie ma odwaznego zeby sie przyznac ..

    A, Ty znowu o światłach. Wiesz, w wielu krajach obowiązku nie ma, ale
    są zalecenia i widać, że nie ma w tym niczego śmiesznego, skoro od 2011
    wszystkie nowe pojazdy do 3,5t muszą być wyposażone w DDRL.

    > Wiec czemu niby u nas akurat 130 jest ta najlepsza predkoscia ?

    Czemu "najlepszą"? To rozsądny wybór, sprawdzony gdzie indziej, zgodny
    ze standardem budowanych autostrad.