  • Data: 2013-01-11 22:50:36
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Jan 2013 18:41:37 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-01-11 15:58, J.F pisze:
    > (...)

    > Pisałem?

    Pisales "(pisałem wcześniej)", nie zauwazylem, a chetnie poczytam.

    > Dobre określenie - dzieje. Gdzie takie ostatnio widziałeś?

    MIesiac temu, na A4.
    Sa tam zreszta od dawna ... tylko ze ich "inteligencja" ograniczala sie do
    wyswietlenia "110" tym ktorzy szybciej jada :-)

    > Tak, do czasu jak zaczną w Polsce instalować. Wtedy się oczywiście
    > okaże, że są głupie itd.

    Jak maja dynamicznie wyswietlac "110" to faktycznie glupie :-)
    Jak maja wyswietlac "80" bo jakiemus dziadkowi za konsoleta sie wydaje ze
    to odpowiednia predkosc z powodu paru kropel deszczu to tez glupie.

    J.