  • Data: 2014-01-14 23:29:12
    Temat: Re: jakość dźwięku z nowych TV LCD
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-14 20:46, janusz_k pisze:
    > E tam opowiadasz, firma jak chce to potrafi, np panasonic plazma, dźwięk
    > z basami.

    Tylko że plazma jest grubsza i jest tam trochę przestrzeni na pudło
    głośnika, a nawet i na prostego niskotonowca. LCD, szczególnie te małe
    (wątkotwórca kupił 32") miejsca nie mają prawie wcale. Głośniki w nich
    należy traktować jak na zasadzie byle coś było słychać.
    Ja do swojego 27" LG podłączyłem zestaw głośników komputerowych 2+1. Na
    tym przynajmniej da się (jako tako) słuchać. Rodzice mają jakąś plazmę
    Panasonica i tam dźwięk jest lepszy niż z tego mojego zestawu.

    --
    Michał