  • Data: 2014-01-23 21:44:47
    Temat: Re: jakość dźwięku z nowych TV LCD
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badworm wrote:
    > Zanabyłem kilkanaście dni temu TV LCD Sharp model LC-32LE350V-BK i
    > generalnie mówiąc jestem tak średnio zadowolony z jakości dźwięku
    > (zarówno gdy źródłem sygnału jest kablówka analogowa jak i DVD).
    > Brakuje niskich częstotliwości, dźwięk brzmi trochę jak z puszki a
    > regulacja korektorem z poziomu menu tylko w niewielkim stopniu
    > poprawia brzmienie. Zdaję sobie sprawę, że umiejscowienie telewizora
    > (ma za plecami wnękę w meblościance, w której stał do tej pory
    > telewizor kineskopowy 21") może dawać taki efekt ale wygłuszenie tej
> [...]

    jak chcesz mieć dobry dzwięk to dziwek na dobry wzmacniacz z dużymi
    głosnikami dwu lub trzy torowymi.

    albo jakieś monitory aktywne (duże)

    tak zeby niskotnówka miał te 10" srednicy :)

    co z tego że masz wspaniały obraz 3d za 5000zł jak dzwięk jest jak z
    kasprzaczka :)

    i powiem szczerze nie trzeba wcale kina domowego z pięcioma głosnikami
    wystarczy solidne stereo.