eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak oni to robią ? › Re: jak oni to robią ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 18 Jun 2011 12:04:49 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak oni to robią ?
    References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl> <itcuk7$d5h$1@news.onet.pl>
    <itd08u$nq3$1@inews.gazeta.pl> <itd4q5$9in$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4dfa2336$1@news.home.net.pl>
    <itdm6f$ogp$1@news.onet.pl> <4dfa6773$1@news.home.net.pl>
    <4dfa6a09$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <itdu7p$uqe$1@news.dialog.net.pl> <itf5fb$e7k$1@inews.gazeta.pl>
    <itfm1v$3r2$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <itfm1v$3r2$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <4dfc7841$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.119.245
    X-Trace: 1308391490 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2492 83.11.119.245:1200
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376898
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-17 15:49, J.F pisze:
    >> Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:itf5fb$e7k$...@i...gazeta.pl... Użytkownik "Irek N."
    >> <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości Opona będzie miała
    >> praktycznie taki sam obwód.
    > (...)
    >> nie wiem czy czytasz cały wątek, czy tylko fragment, wiec przypomne
    >> jedną dość istotną rzecz - częsc samochodów bada cisnienie w oponach
    >> na podstawie odczytów z czujników ABS, które mierzą ... spadki
    >> prędkości poszczególnych kół... wiec nie ma co teoretyzować tylko po
    >> prostu przyjąc do wiadomości.
    >
    > Tylko nie wiesz jakie to sa roznice.
    > Opona wbrew pozorom nie jest z gumy, tylko ze stali, wlokien
    > organicznych lub sztucznych i wplyw cisnienia na obwod jest niewielki.
    > Ale jest.
    > Nie na tyle duzy zeby jakos znaczaco podniesc mandat, choc oczywiscie 79
    > a 81 robi roznice.
    >
    > Natomiast tu juz zeszlo na flaka kompletnego, i sprawa jest ciekawa - bo
    > obwod opony nadal sie nie zmienil proporcjonalnie do promienia.

    W przypadku jazdy na kompetnym flaku sprawa wygląda o tyle inaczej że
    jedyne dobrze dociśnięte do nawierzchni miejsce koła to punkty na
    krawędzi felgi.
    Bieżnik opony nie będzie dociśnięty i będzie ślizgał się po nawierzchni.

    Co jednak nadal nie zmienia obwodu opony, a jedynie powoduje to, że
    bieżnik się ślizga.

    > W
    > efekcie musialoby byc tak ze np bieznik opony zrobil 9 obrotow, a felga
    > 10. Wiec moze nie ma sie co dziwic ze po kawalku boki opony sa mocno
    > zuzyte.

    No i dokładnie tak to się dzieje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: