  • 1. Data: 2011-06-16 14:25:54
    Temat: jak oni to robią ?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/gazem-i-hamul
    cem-w-uczciwego-kierowce

    Ktoś wie jak można to zrobić ? Prokuratura nie wie. Więc może pomożecie ?

    PS Jeśli to prawda to ja mam pomagać policji wysyłając zdjęcia z mojego
    wideorejestratora ? Nie dziękuje.

  • 2. Data: 2011-06-16 14:29:13
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Ktoś wie jak można to zrobić ? Prokuratura nie wie. Więc może pomożecie ?

    kaczka dziennikarska na lato.
    Na holere mieliby to robić an 50tce o 10-15km?
    W każdym miejscu w tym kraju po 5 min mieliby 10ciu prawdziwych minimum z
    przewałem o 30-50 km.

    ania - posterunkowa

  • 3. Data: 2011-06-16 14:44:42
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    mz wrote:

> [...]
    > pomożecie ?
    >
    > PS Jeśli to prawda to ja mam pomagać policji wysyłając zdjęcia z
    > mojego wideorejestratora ? Nie dziękuje.

    Przyspieszaja w trakcie pomiaru.

    Wszystko przez kretynski sposob pomiaru - predkosc zmierzona to
    predkosc radiowozu, a nie filmowanego auta.
    Na czas pomiaru nalezy zachowac stala odleglosc od mierzonego pojazdu -
    jak jest naprawde zalezy od wprawy i uczciwosci policjanta.

    <http://www.autokrata.pl/artykul/wideorejestratory-p
    rzeklamuja-10714>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2011-06-16 14:45:02
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś wie jak można to zrobić ? Prokuratura nie wie. Więc może pomożecie ?

    Rejestrator rejestruje prędkość radiowozu, a nie samochodu za którym jedzie.
    Prawdopodobnie chodzi o to, że radiowóz jedzie z trochę większą prędkością
    (np. dogania pechowca) i na videorejestratorze pokaże się wyższa prędkosć.
    Zgodnie ze sztuką, powinni przez określony czas jechać za samochodem
    mierzonym z identyczną prędkością, ale np. oglądając kilka razy "Pirata"
    miałem wątpliwości, czy rzeczywicie tak jest.
    W zasadzie w sądzie to powinno być łatwe do udowodnienia, rzeczoznawca nie
    powinien mieć problemów z wykazaniem, że na nagraniu widać, że radiowóz się
    zbliża, ale mało kto się na to decyduje na walkę, więc kasa leci.

  • 5. Data: 2011-06-16 14:47:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 14:25, mz pisze:
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/gazem-i-hamul
    cem-w-uczciwego-kierowce

    > Ktoś wie jak można to zrobić ?

    Wprowadzasz przednie koła w poślizg i tak jedziesz paląc gumy - licznik
    pokazuje więcej, choć prędkość jest niższa.

    Na pewno się nie rzuca w oczy ;->

  • 6. Data: 2011-06-16 14:57:43
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:itcu12$dta$3@inews.gazeta.pl...
    cem-w-uczciwego-kierowce

    > Wprowadzasz przednie koła w poślizg i tak jedziesz paląc gumy - licznik
    > pokazuje więcej, choć prędkość jest niższa.
    >
    > Na pewno się nie rzuca w oczy ;->

    To nie łatwiej taksówkarskim sposobem spuścić trochę powietrza z kół?
    Obwód mniejszy = wyższe wskazanie, tylko nie wiem czy przy tych rzeczonych
    15 km/h
    nie zakatowałoby się felg. :)

  • 7. Data: 2011-06-16 15:00:31
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 14:57, pavellz pisze:

    > To nie łatwiej taksówkarskim sposobem spuścić trochę powietrza z kół?
    > Obwód mniejszy = wyższe wskazanie, tylko nie wiem czy przy tych
    > rzeczonych 15 km/h
    > nie zakatowałoby się felg. :)

    Ooo! Lepszy sposób: założyć najmniejsze możliwe felgi z
    niskoprofilwowymi oponami ;->

  • 8. Data: 2011-06-16 15:17:31
    Od: z <z...@g...pl>

    Rafał Grzelak pisze:

> [...]
    > Na czas pomiaru nalezy zachowac stala odleglosc od mierzonego pojazdu -
    > jak jest naprawde zalezy od wprawy i uczciwosci policjanta.

    Jestem trochę w szoku. To po kiego grzyba tyle kasy za ten sprzęt jak
    wystarczy prędkościomierz radiowozu "wprawne oko policjanta" i kawałek
    stopera. Taki sam skutek. Taka sama dokładność pomiaru :-)
    To już "szuszarka" za szybą której wskazanie byłoby skorygowane
    wskazaniami prędkościomierza była by lepsza. Pewnie trzeba by mierzyć
    wtedy niskie prędkości (5km/h) i minusowe :-)
    Tak sobie próbuję wymyślać koło ale do jasnej cho... mamy XXI wiek.

  • 9. Data: 2011-06-16 15:23:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 14:25:54 +0200, "mz" <2...@w...pl> said:

    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/gazem-i-hamul
    cem-w-uczciwego-kierowce

    > Ktoś wie jak można to zrobić ? Prokuratura nie wie. Więc...

    ...więc poczekajmy aż się dowiedzą.
    Na razie to jest njus:

    "Oni oszukują tak, że tego nie widać, nie słychać, zmierzyć się tego
    nie da, ale oszukują."

    Coś jak magnesy w dolocie powietrza...

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-06-16 15:25:48
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Obwód mniejszy = wyższe wskazanie, tylko nie wiem czy przy tych rzeczonych

    niestety, obwod pozostaje ten sam.