  • Data: 2011-06-18 17:52:59
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > O takim drobiazgu jak zalecana przez wielu producentów zmiana opon
    > łacznie z zapasową co sezon, żeby nie jeździły stale w tym samym
    > miejscu jest dla Ciebie niezrozumiała.

    Nie wiem na ile kumaci byli goście którzy ten system projektowali, ale
    ja tam nie widzę problemu żeby zrobić tak, że system będzie działał
    choćby każde koło było innej wielkości, a samochód eksploatowany
    wyłącznie na torze NASCAR :)

    Wraz z możliwością adaptacji po pozamienianiu kół miejscami - chociaż
    oczywiście fałszywy alarm w takiej sytuacji jest nieunikniony, ale tylko
    jeden.