eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieria"inny" gwint › Re: "inny" gwint
  • Data: 2012-06-20 16:04:56
    Temat: Re: "inny" gwint
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > :) Troche rodzajow jest. Jak to Toyota, to obstawiam, ze cos z gwintow
    > calowych.
    >
    Jakoś mało wierzę że do mocowania jednego podzespołu zastosowano gwinty
    calowe i metryczne, czy nie jest to raczej gwint np. drobnozwojny?
    Japońskie samochody (a miałem ich kilka) są dokładnie liczone nie tak
    jak nasze, z grubsza M6,M8,M10,M12, jak wynika z obliczeń to zastosują
    M7,M9, śruba M10 może mieć łeb 13 ale może i 12 jak wystarczy, to samo
    dotyczy skoku gwintu ale dalej jest metryczny. Kto nie miał japońskiego
    auta jest przyzwyczajony, że poza silnikiem i zawieszeniem reszta śrub
    będzie z "głównego szeregu".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: