eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieria"inny" gwintRe: "inny" gwint
  • Data: 2013-01-14 23:55:43
    Temat: Re: "inny" gwint
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:54:44 +0100, Padre napisał(a):
    > No to przecież ja o tym pisałem a szanowny raczył polemizować, jaki może
    > być inny cel stosowania mniejszych elementów jeśli nie zmniejszenie
    > kosztów, szczególnie jeśli rzeczony fotel fabrycznie mocowany jest na 4
    > śruby z czego dwie mają łeb 12mm a dwie 13mm. Jaki może być inny cel
    > mocowania pompy wspomagania na czterech śrubach m7 o standardowym
    > gwincie i wytrzymałości skoro bez problemu zmieściły by się m8.

    M8 ma wiekszy skok, moze cos z tym.

    > Widać
    > skala produkcji śrub m7 w Japonii jest wystarczająca, żeby były tańsze
    > niż m8.

    lzejsze sa, to i tansze. A koszt obrobki ten sam.

    Ewentualnie ... chcecie po tyle samo co M8, to musicie zamowic 10 mln
    sztuk. No i zaczyna sie kombinowanie - co by tu jeszcze przykrecic 7-ka,
    bo wstepnie potrzebowalismy 4 mln ...

    Ale to nie jest japonski wymysl - Renault bardzo lubil M7 w Dacii, tzn w
    modelu 12, gdzies w latach 60-tych.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: