  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ilu naprawilo lampki choinkowe?
    Date: Sat, 25 Dec 2010 15:01:28 +0100

    ptoki wrote:
    > Licza sie tylko te chinskie. Stare polskie na wkrecane zarowni
    > naprawialo sie latwo.
    >
    > Oswiadczam z duma ze dzis jeden sznur naprawilem. Zrobilem to tylko
    > dlatego ze swiecil od razu po podlaczeniu a przy rozwijaniu zaczal
    > migac i w koncu zgasl. Poswiecilem pol godziny na znalezienie luznej
    > zarowki.
    >
    > Przyznac sie ilu z tych ktorzy sprobowali chnszczyzne naprawic sie
    > udalo a ilu sobie odpuscilo walke dla tych 6-30zl?

    mnie ciekawi kto daje temu zielone swiatlo na wjazd do UE? Mialem taki komplet
    co sie laczy szeregowo wtyczkami sieciowymi, za wtyczka zaczyna sie opisywany
    juz to kabel fi 0,000nic mm2 z mega sztywna izolacja, urwa sie to blyskawicznie
    i o porazenie nie trudno. Co za gowno. Diodowe niby lepsze ale swiatlo nie
    idzie dookolnie, efekt jakis taki chyba gorszy a kable pewnie tak samo marnie
    wykonane :/