  • Data: 2010-12-25 23:50:14
    Temat: Re: ilu naprawilo lampki choinkowe?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-25 23:33, ptoki pisze:

    > A to inna inszosc.
    > Jak juz robic to z dobrych diod i z jakims fajnym PWM-em.
    > Ale komu by sie chcialo...

    Trzeba się zakochać, mnie się chciało dziewiętnaście lat temu, zrobiłem
    takie mojej dzisiejszej żonie na naszą pierwszą wspólną gwiazdkę :)
    Był to łańcuch 50 ledów łączonych równolegle, dwubarwnych (o niebieskich
    nikt wtedy nie śnił, R-G były nowością), podłączyłem do bardzo wolnych
    generatorów trójkąta na 741 (każdy z kolorów, przestrajany niezależnie
    od ~1/60Hz do kilku Hz), daje to bardzo fajny efekt od niezauważalnego
    płynięcia barw po nienatarczywe migotanie - w zależności od nastroju.
    Całość oczywiście świeci dziewiętnasty sezon, bez żadnej awarii :)

    --
    pozdrawia Adam
    /synoptycy mieli rację, w całym kraju pada deszcz/