-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: geometria kół - znoszenie
Date: Tue, 12 Apr 2011 20:58:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <io27c6$9jt$1@inews.gazeta.pl>
References: <2...@2...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl> <io130f$95a$1@news.onet.pl>
<c...@p...googlegroups.com>
<io1cef$h2s$1@news.onet.pl>
<9...@f...googlegroups.com>
<io1pgs$2u8n$1@news2.ipartners.pl>
<2...@n...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: gyf130.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1302634695 9853 80.52.237.130 (12 Apr 2011 18:58:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 18:58:15 +0000 (UTC)
X-User: mbaszyns
In-Reply-To: <2...@n...googlegroups.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361927
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-12 19:40, JAM pisze:
> Wiekszosc dzisiejszych pojazdow na szosach to econoboxy z McPhersonem
> z przodu i skretna belka z tylu w ktorych jezeli masz szczescie do
> producenta to z przodu mozesz ustawic kat pochylenia (o wyprzedzeniu w
> McPhersonach nie ma co marzyc) a z tylu w belkach skretnych nic sie
> ustawic nie da wiec sprawdzanie jest psu na bude
..
> Kiedys wiecej ludziom dawali do regulacji :-(
przy mnie pod koniec ubiegłego roku facet od geometrii w warsztacie
zaliczył doła, jak do dwóch stojących w kolejce Mercedesów dołączył
trzeci, ML w dodatku.. W nich ponoć da się ustawić/przestawić w
zawieszeniu wszystko i prawidłowe ustawienie wszystkiego wymaga i czasu
i cierpliwości.. ML-a przełożył na następny dzień, na jego miejsce na
warsztat wziął coś innego.
--
Pozdr.
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.11 21:57 Bugatti
- 12.04.11 22:02 Bugatti
- 12.04.11 23:46 mick.w
- 13.04.11 00:13 JAM
- 13.04.11 00:25 JAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=