    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: dokładne poziomowanie
    Date: Tue, 30 Jul 2024 00:28:27 GMT

    On 2024-07-29, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Jak wyjdzie tak wyjdzie. Uśrednić kładąc na ta szkło.

    E, no, ma być lepiej :) Jesli zywica nie będzie zbyt lepka i zbyt szybko
    wiążąca to powinno się w miarę udac. Byleby tylko za duzo bąbelków nie
    załapało przy mieszaniu. Odgazować reczej nie zdąże. Na razie kupiłem
    jakąs epoksydową jubilerska, ale ma stosunkowo krótki czas wiązania.
    Może sformułuje coś sam jak z tym mi nie wyjdzie.

    --
    Marcin