  • Data: 2024-07-29 19:24:36
    Temat: Re: dokładne poziomowanie
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-29 04:36, Marcin Debowski wrote:
    > Taki problem, a raczej zagadnienie, które ma u źródeł pytanie, jak
    > dobrze wypoziomować gimbal drona. Z rozwiązań nie powodujących
    > bankructwa są te kostkowe poziomice cyfrowe. Niektóre w miarę
    > akceptowalnych firm, np. Uni-T LM320A. Delkarowana precyzja (ciekawe jak
    > dokładność) to 0.2 deg. Ale mi z obliczeń wygląda, że dobrze by było coś
    > w okolicach 0.1 deg. To, przyjmując, że taki gimbal da się z taką
    > precyzją wypoziomować. Jakieś pomysły w stylu DIY? Dłuuuugie wahadełko
    > (pion) z przydatkami raczej odpada.

    Jak sznurek i nakretka to dla ciebie za duzo to nie ma nic prostszego.

    Ale ten gimbal powinien miec auto poziomowanie. Jak sie pomacha nim to
    se elektronika powinna sama wybadac gdzie jest poziom i uchwyt do noego
    dostosowac.

    Wiec albo poszukaj instrukcji do swojego albo kup taki co to umie albo
    zamiast sznurka kup libelke w castoramie.

    --
    Lukasz