-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie silnika
Date: Fri, 18 Nov 2016 22:18:35 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <o0nr78$j2i$1@node1.news.atman.pl>
References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net> <o0l6pq$sft$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o0n7tt$v4j$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d147-55.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1479503912 19538 109.173.147.55 (18 Nov 2016 21:18:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2016 21:18:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Antivirus: avast! (VPS 161118-2, 18.11.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593006
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18-11-2016 o 19:54, Budzik pisze:
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>> Najgorsze co możesz zrobić to odpalić i zostawić go na jałowym na kilka
>>>> h albo jeździć na wysokim biegu z niskimi obrotami.
>>>
>>> To akurat nie słuzy silnikom nigdy, równiez w normalnej jezdzie wiec
>>> wiadomo, ze tak sie nie robi.
>>
>> No popatrz, a w przypadku rozmowy o dwumasie miałeś co do tego
>> wątpliwości....
>>
> Pytanie o jakich małych obrotach mówimy.
> Małe obroty to takie, ktore powoduja, ze przyspieszanie z dołu nawet przy
> wcisnietym gazie jest powolne. Powiedzmy 1000 obrotów.
Dodaj jeszcze z 500.....
A życie zaczyna się od 2, nawet w dieslu.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.16 23:01 Budzik
- 19.11.16 08:21 Cavallino
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 21:58 Cavallino
- 20.11.16 09:00 Budzik
- 20.11.16 14:35 Cavallino
- 20.11.16 16:01 Budzik
- 20.11.16 17:05 Cavallino
- 20.11.16 22:00 Budzik
- 21.11.16 13:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=