  • Data: 2016-11-20 14:35:12
    Temat: Re: docieranie silnika
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-11-2016 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Po prostu badzmy precyzyjni - bus to nie ciązarówka! ;-P

    Ciężarówka to wszystko co nie jest osobówką jeśli chodzi o główne
    przeznaczenie.
    Problem to mógłbyś mieć z dwuosobowym pick-upem, ale Ducato nijak
    osobówką nie jest.

    > To prawda.
    > Czyli dobrze czuje ze tutaj zasady dotyczace dwumasy mogą być inne.
    > :)

    Po prostu może nieco lepiej znosić niższe obroty niż w osobówce, choćby
    z racji większego momentu na nich.
    Ale ogólne zasady takie same.