  • Data: 2016-11-19 19:00:57
    Temat: Re: docieranie silnika
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przede wszystkim mówisz o ciężarówce.

    O busie ;-P

    > Takie cuś mnie nie interesuje, to nie jest normalny samochód, a silnik
    > nie jest normalnym silnikiem dla osobówek.

    Ten 2.0 to akurat normalny silnik z osobówek - takie same sa w oplach,
    alfach etc tyle ze tam moc maja troche wieksza.
    Ten 2.3 to rzeczywiście silnik typowo do busów.
    Sadziłem ze dwumasa to dwumasa i nie ma znaczenia w jakim aucie.

    Ok, rozumiec. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)