-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: docieranie silnika
Date: Thu, 17 Nov 2016 22:00:46 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 42
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1479420046 32525 79.173.35.225 (17 Nov 2016 22:00:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Nov 2016 22:00:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592914
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...
> zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana
> pierscieni
>
> czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i
> spokojnie
>
> albo docierac szybko i intensywnie
>
> pierwsze jest popularne i argumenty raczej kazdy zna
>
> drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych
> czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze
> wiec jezeli chce sie dotrzec dobrze to trzeba to zrobic szybko, zanim
> sie wszystko wygladzi - bo wtedy bedzie tepe, gladkie, ale nie bedzie
> mialo ksztaltu jak nalezy
>
> rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
>
> jakies opinie? ;)
>
Ducato 2,3, 130KM
Znam kilka egzemplarzy z lat 2012-2013 ujezdzanych przez własciceli od
poczatku.
Biora dosłownie 0 oleju miedzy wymianami.
Ostatnio rozmawiałem z kumplem ktory jezdzi w firmie gdzie maja nowki ale z
rocznika 2015 - silnik ten sam, auto po lifcie.
Auta ujezdzane przez pracowników, srednie spalanie po 12litrów, jazda po
130-140 itp.
Po kazdej trasie rzedu 1000km dolewaja po litrze, poltora oleju...
Ale moze to kwestia nie samego docierania a ogólnie stylu jazdy...
Mimo wszystko - ja bym docierał delikatnie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.16 13:03 Kamil 'Model
- 18.11.16 16:49 Cavallino
- 18.11.16 19:54 Budzik
- 18.11.16 22:18 Cavallino
- 18.11.16 23:01 Budzik
- 19.11.16 08:21 Cavallino
- 19.11.16 19:00 Budzik
- 19.11.16 21:58 Cavallino
- 20.11.16 09:00 Budzik
- 20.11.16 14:35 Cavallino
- 20.11.16 16:01 Budzik
- 20.11.16 17:05 Cavallino
- 20.11.16 22:00 Budzik
- 21.11.16 13:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=