  • Data: 2016-03-28 20:27:31
    Temat: Re: dobre wycieraczki potrzebne
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 01:14, r...@g...com pisze:
    > "...kupilem uzywany nexus 7 ale sie zesral, pomocy..."
    > I kto tu jest cebulakiem?

    ty. Zawsze ty.

    > Az cie dupa swedziala zeby zabrac glos, bo chyba jezdzisz w uberze, januszu
    biznesu?

    Gdyby janusze jezdzili w Uberze a nie w korpotaxach to by ludzie
    wybierali TAXI a nie Ubera. To proste. Spójrz gdzie idzie klient i po
    drugiej stronie szukaj januszów, buraków, cebulaków i postkomuchów.

    > Podpowiedz dla kolegi wyzej, ktory pytal jak rozpoznac kierowce ubera: podwieszony
    siedmiocalowy tablet na przedniej szybie i jak mu mapy googla sie zawiesza to do domu
    nie trafi....

    Musi być 7 calowy? jak jest tablet 10" to już nie uber?

    PS. jak się ten twój smutny post odnosi do mojego posta?