  • Data: 2016-03-29 10:34:43
    Temat: Re: dobre wycieraczki potrzebne
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:43e4d4fb-ec4a-43c4-91ee-e650b6481e93@googlegrou
    ps.com...
    >Póki co, jeżdżę w najdroższej korporacji, (rocznym samochodem wartym ponad
    >90tys.) i nie narzekam na brak klientów...
    >Dlatego jesteś "Januszem biznesu" bo jezdzisz poniżej granicy opłacalności,
    >i za chwile będziesz kupował używane opony
    >(na nowe nie zarobisz).
    >....i znowu bedziesz kwiczał i szukał pomocy na forum, tak jak kupiłeś
    >jakieś padło (nexusa) i długo się nim nie >nacieszyłeś - dlatego ty jesteś
    >cebulakiem, a obrzucasz tym epitetem innych.
    >I tylko dlatego ludzie jeżdżą z uberem, bo jest taniej.
> [...]

    Osobiście nie korzystałem z ubera, ale jak czytam takie wypowiedzi, to
    nabieram chęci.

    Masz pretensję, że Twój oponent całą grupę zawodową ocenia na podstawie
    jednego zdarzenia, a jednocześnie sam udowadniasz, że ta ocena jest
    trafna...

    Ludzie wybierają ubera nie tylko ze względu na cenę, ale też dlatego, że
    szukają lepszej jakości usług.

    Mam okazję sporo jeździć warszawskimi taksówkami i niestety średnio na 10
    przejazdów tylko do dwóch nie mam zastrzeżeń.

    Jak przyjedzie samochód, który nie lepi się od brudu, to kierowcy trzeba
    tłumaczyć jak ma dojechać pod adres (i wcale nie jakieś nowe czy rzadko
    uczęszczane adresy), jak już ogarnie adres, to okazuje się, że przez 30 lat
    woził ziemniaki i nie potrafi się tego oduczyć. Jak nie występują wymienione
    niedogodności, to na mecie okazuje się, że na trasie na której płacę 25-27zł
    nagle mam zapłacić 35zł... Można tak wymieniać...

    Mam nadzieję, że takie zjawiska jak uber wymuszą na korporacjach, np.
    umożliwienie oceny przejazdu i od tego uzależnią współpracę, czyli to z
    czego teraz się nabijasz.

    Wiwo