  • Data: 2016-03-29 23:30:51
    Temat: Re: dobre wycieraczki potrzebne
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:53f2e780-9553-48d6-830f-519fed50d629@googlegrou
    ps.com...
    >Szczerze mówiąc to jestem zdziwiony, musisz mieć strasznego pecha że tak
    >trafiasz.
    >Polecam zmienić korporację z której korzystasz, dziwne że Ci nie pasuje a
    >się zmuszasz.
    >Przypuszczam że jeździsz z jakąś tanią wylęgarnią przewozową, skoro
    >brudasy, nie znają miasta i wozili ziemniaki... tam >najczęściej są
    >zatrudniani chłopki-roztropki z pierdziszewa i udają taksówkarzy.
    >W wielu korporacjach pasażer ma możliwość oceny kierowcy po kursie, a nikt
    >nikomu w tyłek nie włazi.
> [...]

    Nie masz racji. Słuzbowo korzystam z jednej w większych warszawskich
    korporacji, prywatnie róznie, od przypadkowo złapanych taryf do 3-4 korpo
    wybranych rozmyślnie (też większych, na cenę nie patrzę). Wydaje mi się, że
    przekrój mam dość duży i wnioski są dość obiektywne. Opinie znajomych
    potwierdzają moje obserwacje. Niestety nawet w tak dużym mieście jak
    Warszawa jakość usług taxi nie jest wysoka. W porównaniu z zachodnimi
    krajami, jest marnie.
    Co kilka miesięcy w gazetach piszą o zorganizowanych kontrolach i wynika z
    nich, że co najmniej 40% skontrolowanych taxi ma mniejsze lub większe
    uchybienia. O czymś to świadczy...

    Wiwo