eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaczy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd? › Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    Subject: Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    <odflda$9l9$1@dont-email.me> <odfrf5$nd$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@4...net>
    <odgv7o$5n1$1@node2.news.atman.pl>
    <58fc7fa8$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <20Tdeoan5Iee6Nv8%gof@news.chmurka.net>
    <58ff0fb6$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <odo8je$hq6$1@node1.news.atman.pl> <odo90a$ov1$1@news.agh.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <odp282$bss$1@node1.news.atman.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Wed, 26 Apr 2017 10:14:26 +0200

    W dniu 2017-04-26 o 04:56, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnofvfa2.ri2.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    c-ciezka-wode-w-cenie-300-usd-za-litr/

> [...]
    > takie wyzwanie przyjąć.
    >
    > Dzięki dyskusji z Wami zbieram przy okazji dane, do tego, aby wiedzieć
    > potem, na co zwrócić uwagę, czego szukać, czego się spodziewać, jak
    > odsiać szlam informacyjny, szum też.

    > Jeśli tak, to ja się nie sprzeciwiam.
    > Jeszcze postaram się porozkminiać inne parametry, może policzę to i owo,
    > czy uda się, czy nie... Heh... jeszcze jedno cobybyłogdyby... Słońce
    > wypalało deuter (czy nawet tryt), zamiast protu?
    >
    > "Idź gówniarzu lekcje odrabiać" - tak się zabija (m.in. w szkole)
    > ciekawość świata. Jest jeszcze jeden aspekt, ale o nim nie teraz.

    Prawdę mówiąc, nie wgłębiałem się w temat. Czytałem jednak doniesienia o
    bakteriach rosnących na pożywce zawierającej 25% ciężkiej wody, przy
    wyższych stężeniach D2O zaczynały się kłopoty. Może więc pomysł z
    wypiciem szklanki nierozcieńczonej ciężkiej wody nie jest najlepszy? Być
    może jest to właśnie kwestia stężenia?

    P.P.

    PS Z tym wzorem albuminy coś chyba pokręciłeś. Po pierwsze podawanie
    takich wzorów nie ma sensu, nic nie mówi o substancji, po drugie z
    Twojego wzoru wynika, że w albuminie są tylko dwa atomy siarki. Tu masz
    sekwencje różnych albumin:

    http://pfb.info.pl/files/kwartalnik/2_2007/czarnecka
    -koziolkiewicz.pdf

    Poszukaj literek C (cysteina) oraz M (metionina), każdy z tych
    aminokwasów zawiera jeden atom siarki.

    P.P.