eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaczy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd? › Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
  • Data: 2017-04-27 12:24:40
    Temat: Re: czy butan (sprężone powietrze w ciekłej postaci) przewodzi prąd?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "HF5BS" <h...@...pl> wrote in message
    news:odi0vr$5da$1@node2.news.atman.pl...

    > Ano. Ale wiesz, jak to jest z ciekawością cobybyłogdyby...?

    > No, ja się zatrułem, może nie jest to jakieś niewiadomoco, wypiłem litr...
    > chyba litr, dwa dni L4, lekarka nie miała wątpliwości. No, te osmotyczne i
    > elektrolityczne sprawy, rozchwiane, itd.

    Ha ha. Widzę, że kolega bajkopisarz. :-)
    Tak jak z tymi scalakami oznaczonymi od dołu.

    Te "osmotyczne i elektrolityczne" sprawy rozchciałbyś tak samo
    pijąc duszkiem litr wody z kranu... Różnica w elektrolitach wody
    z kranu i wody w Twoich tkankach jest na tyle duża że pijąc 2 litry
    wody z kranu duszkiem byś sobie zaszkodził. Nie trzeba do tego
    destylowanej, bo różnica w elektrolitach między kranówą a destylowaną
    w stosunku do wody w Twoich tkankach jest niewielka.