eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Date: Fri, 5 Jun 2015 21:39:42 +0200

    Użytkownik "Gof" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1433498580@news.chmurka.net...

    > Dlaczego brak zapłonu sprawił, że temperatura silnika poszła w górę, a
    > kabiny w dół? Zanim napisałeś o fajce, myślałem że chłodnicę
    > rozszczelniło.

    Przyjąłem jako domyślne, że jak auto jedzie, to ma zapłon właczony, zaś jak
    się kończy jazdę, to się silnik gasi.
    Silnik dieselka robił od przegrzania, to się gasiło zasprzęgleniem na biegu,
    choć znajomemu dostawał takiego samozapłonu, ze dało się nawet powoli jechać
    i hamulec był w pogotowiu. Zresztą, podobnie się gasi rozbiegane diesle,
    choć w tym sytuacja jest poważniejsza.
    (nie każdy ma klapę gaszącą)

    > Regulator elektromechaniczny?
    >
    > http://mojafirma.infor.pl/moto/auta-zabytkowe/restau
    racja/275429,Jak-obslugiwac-elektromechaniczny-regul
    ator-napiecia-pradnicy-pradu-stalego.html

    > Taka ciekawostka...

    Ja tam nie wiem, co w tej Ładzie było. Wiem tylko, że padła elektronika, co
    powiedział facet z warsztatu i co było na koniec.

    896510439 896126048