eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN › Re: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [co kupić] na dojazd do pracy z przedzialu 3-6K PLN
    Date: Tue, 27 Jul 2010 11:03:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i2m7dt$2u1$1@news.onet.pl>
    References: <i2hcv7$kpj$1@inews.gazeta.pl>
    <4c4c4702$0$19180$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2hi3o$7ek$1@inews.gazeta.pl> <i2hkig$ee0$1@inews.gazeta.pl>
    <4c4c5868$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4c4c5d6b$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <wzsq1rdbzixd$.dlg@lepper.institute.com> <i2lntj$r17$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280221437 3009 89.76.36.56 (27 Jul 2010 09:03:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 09:03:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299578
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1su8plxp66n0i.dlg@lepper.institute.com...

    >> No właśnie, jak jest z tą niezawodnością i trwałością Xsary, ponieważ
    >> jest
    >> sporo sprzecznych opinii ?
    >
    > to jest proste auto, mechanicznie to samo co Pug 306, w zasadzie nie ma
    > się
    > co psuć. Części są śmiesznie tanie. W zasadzie ten słynny problem tylnej
    > belki. W dodatku problem który jest problemem jak się oleje wszelkie
    > oznaki
    > psucia i z łozysk pozostaną tylko opiłki, a czop wahacza ryje już w rurze
    > belki. I nawet wtedy regeneracja tego kosztuje OIDP w okolicach 500 zł.
    > Normalny zestaw naprawczy kosztuje w okolicach 100 zł plus robocizna.
    > Reszta to prosta i sprawdzona konstrukcja, jeszcze na modelu ZX.
    > Pewnie na polskich drogach co parenaście miesięcy będziesz musiał wymienić
    > łącznik stabilizatora (szaleńcze 70 zł) czy sworzeń wahacza (równie
    > szaleńcze 65 zł) czy jakieś gumy wahacza (wyrywające z butów 20 albo 40
    > zł)

    Jak rozumiem, sworzeń wahacza jak i gumy są oddzielnymi elementami, które w
    razie wymiany nie zmuszają do wymiany całego, kompletnego wahacza ?
    Czy łożyska wymienia się oddzielnie czy też są zespolone z półosiami ?
    Jak jest z zagazowywaniem silników benzynowych w tych autach ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: