  • Data: 2011-10-03 23:26:52
    Temat: Re: ciekawostka - darmowy net od Solorza
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papkin napisał:

    > ok wala mi sie po domu modem huwei, 3G.

    Niekoniecznie się nada. Nie wszystkie mają wymagane cżestotliwości.
    Też mam huaweia postplayowego, ale mimo braku simlocka, nie łapie
    tego co trzeba.

    > Jak dziala taki darmowy net od wujka Solorza?

    Raczej od cioci Ani.

    > Transfer w KB realny? Tak o do sprawdzenia maila albo do nawigacji
    > GPS z live dirve! albo podobnymi cudami to jak znalazl!?! Opiszcie
    > swoje odczucia.

    Jakoś mi wypełnianie i wysyłanie wniosku idzie jak krew z nosa.
    Może dlatego, że nie mam jeszcze modemu. Prędzej doczekam się łącza
    od wuja Jeffa [Bezosa, z Amazon]. W piątek konkretnie. Oczywiście
    to nie do GPS z live drive i innych cudów, ale liczę na darmowy
    dostęp do poczty z (niemal) całego świata.

    > Bo wiadomo ze jak cos darmo to zaraz czlowiek szuka haczykow :)

    Ale tu haczyków szuka wujek Solorz -- konktetnie takich, jak opisałem
    wyżej. Poza rozłączaniem co godzinę (po cholerę im to?) nie spodziewam
    się innych upierdliwości. Z komercyjnego łącza Polsatu już korzystałem.
    Idzie dobrze. Poza tym, że trzeba za nie płacić, ma taką niedogodniość
    że jest limit iluś GB. A w tym darmowym nie ma.

    --
    Jarek