  • Data: 2011-10-19 11:32:55
    Temat: Re: ciekawostka - darmowy net od Solorza
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papkin napisał:

    > a Jeff daje ten internet na cale zycie?

    Na całe życie czytnika. Tak to wynika z wszelkich opisów. Gwarancja
    jest na rok, jak się zepsuje, wymieniaja na nowy. Co później -- trudno
    mi powiedzieć.

    > Nie jest tak ze przelozenie SIM (czy co tam jest) do normalnego
    > telefonu sie nie uda?

    Podejrzewam, że tam w ogóle nie ma karty SIM. W każdym razie obudowa
    jest nieotwierlna i nie ma jak zobaczyć. Zasięg jest wszędzie tam,
    gdzie AT&T ma umowy roamingowe. W Polsce widzę wszystkie sieci 2G i 3G,
    nawt mogę sam wybrać z której chcę korzystać. Wyszpiegowałem tyle, że
    ze stronami WWW łączy się to przez proxy Amazona. Poza tym nie zamierzam
    działać nie fair wobec wujka Jeffa i korzystam z tego tak, jak było to
    przewidziane. Wystarczy, by uznać to za rzecz wielce pożyteczną. Ale
    gdybym miał dostęp do zepsutego czytnika po gwarancji (na razie trudno
    o takie), to bym pewnie (w ramach działań edukacyjnych) próbował podłączyć
    modem do komputera.

    > Zamowilem od Solorza, zobaczymy co to bedzie. Do tego modem od Helmuta
    > z DBank i obaczymy.

    Mnie powstrzymuje brak skanera pod ręką. Proces zamawiania uczynili
    tak upierdliwym, że bez skanera się nie da. Przypomina mi to składanie
    wniosku o wizę USA. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś w warunkach opisywali,
    że wniosek musi być wydrukowany na drukarce laserowej (domowe plujki
    odpadały), a dzwonić można tylko z telefonu stacjonarniego (a nie
    z komórki albo z budki). Jeszcze było tak, że gdy się wniosek wypełniało
    przy użyciu przeglądarki nnnej niż Internet Explorer, no na *jedno*
    z pytań nie dało się odpowiedzieć inaczej niż "TAK" (chyba chodziło
    o udział w organizacjach terrorystycznych).

    > Choc wolalbym dualsim jakis...

    W ogóle nie jestem zainteresowany internetem w telefonie.

    --
    Jarek