  • Data: 2013-09-11 22:59:20
    Temat: Re: chc? zmieni? silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: Refleksyjny <n...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-11 22:17, J.F pisze:

    > Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.
    >
    > W sumie ... na nasze drogi wiecej nie trzeba, ale nie chwal -
    > najwyrazniej moment tez mu przy tych obrotach spada..

    > a nie 4 galony ?
    > Albo 4 mile na litrze ?

    Wyjasniło się, że cytat po angielsku odnosił się do... wody, bo w tanku
    była woda i to woda jest elementem napędowym. A więc nafty ten stary
    Doble palił więcej, ile dokładnie, tego źródła nie podają. Ale dużo, za
    dużo, żeby się teraz takie spalanie opłaciło :)

    > Nie zartuj :-)

    Powaga! :-)

    http://huzarpower.com/pl/silnik-parowy

    > A czym ta pare grzac ? Nawet twoj ukochany silnik robil to nafta, a nie
    > np chrustem z lasu :-)

    Czymkolwiek człowieku, czymkolwiek!
    Może być jakiś niedestylowany alkohol z leśnej bimbrowni, rozpałka do
    grilla w płynie, denaturat, woda brzozowa, stary olej po smażeniu
    frytek, woda toaletowa Brutal, olej opałowy, skażony spirytus, cokolwiek
    w płynie co się dobrze pali.

    Domowa amatorska konstrukcja, zwróćmy uwagę jakie to ciche:
    http://www.youtube.com/watch?v=U3S3pGVyhog

    I coś podobnego, ale trochę mocniejszego można zamontować w małym aucie,
    do ruchu miejskiego starczy.