  • Data: 2013-09-12 00:21:49
    Temat: Re: chce zmienic silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 22:59:20 +0200, Refleksyjny napisał(a):

    > Wyjasniło się, że cytat po angielsku odnosił się do... wody, bo w tanku
    > była woda i to woda jest elementem napędowym. A więc nafty ten stary
    > Doble palił więcej, ile dokładnie, tego źródła nie podają. Ale dużo, za
    > dużo, żeby się teraz takie spalanie opłaciło :)

    No widzisz :-(

    > Powaga! :-)
    > http://huzarpower.com/pl/silnik-parowy

    Ale tu o zaletach silnika, a nie o zrodlach ciepla.

    > Czymkolwiek człowieku, czymkolwiek!
    > Może być jakiś niedestylowany alkohol z leśnej bimbrowni, rozpałka do
    > grilla w płynie, denaturat, woda brzozowa, stary olej po smażeniu
    > frytek, woda toaletowa Brutal, olej opałowy, skażony spirytus, cokolwiek
    > w płynie co się dobrze pali.

    I ile tego znajdziesz ? Przemysl naftowy moze spac spokojnie.

    Nawiasem mowiac - to wtedy po raz pierwszy widmo konca ropy zajrzalo
    ludzkosci w oczy. Jedni szukali paliw alternatywnych, inni zaczeli
    mieszac olow do benzyny, co znacznie obnizyzylo spalanie, az w koncu
    odkryli zloza w koloniach :-)

    > Domowa amatorska konstrukcja, zwróćmy uwagę jakie to ciche:
    > http://www.youtube.com/watch?v=U3S3pGVyhog

    Wsadz turbine.

    > I coś podobnego, ale trochę mocniejszego można zamontować w małym aucie,
    > do ruchu miejskiego starczy.

    Do miejskiego to elektryczny starczy.

    J.