  • Data: 2013-09-12 04:02:42
    Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 września 2013 03:02:04 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Samochod Syrena mial tez tyle mniej wiecej koni mechanicznych i
    >
    > jezdzil doskonale
    >

    > A.L.

    Ze startu z Syreną niejeden czterosuwowy poważny samochód nie miał szans, o ile
    przeguby konstrukcji słynnego radzieckiego konstruktora Zawiasowa się nie ujebały. W
    cztero cylindrowym czterosuwowym zapłon jest co 180 stopni a w syrenie ( trzy
    cylindrowej)co 120 stopni. Ona zdychała przy wyższych obrotach. Powodem zdychania
    była dwusuwowość. Dwusuwowe silniki są jeszcze robione. Okrętowe diesle to przeważnie
    dwusuwy. Przy oszałamiających prędkościach obrotowych jakie osiągają nie ma problemów
    z opróżnianiem cylindrów ze spalin. A że zaciągają powietrze a nie mieszankę nie ma
    strat wynikających z tego że część paliwa od razu trafia do wydechu.