  • Data: 2013-09-12 01:10:45
    Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.

    w maluchu to może tak ale w normalnym aucie którym jadą sobie 4 osoby z bagażami
    to ze 200KM byłoby akurat no i chętnie się dowiem jaki to jest ten moment
    obrotowy przy tych 30KM ? 399Nm przy 175KM w moim aucie nie powala jak się
    jeździ na pusto to jeszcze daje radę zpakowany po dach jakos jedzie ale szału
    nei robi aaa i żeby nie było jestem jak najbardziej za tym żeby silnikowi
    parowemu się udało itd no ale 30KM to się może sprawdzić w motorowerze a nie w
    normalnym aucie większym od malucha

    Pzdr
    Piotrek