  • Data: 2011-10-04 15:49:30
    Temat: Re: burzenie komina
    Od: bartekltg <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 16:14, Szczepan Bialek pisze:
    > U?ytkownik "Konrad Anikiel"<a...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    h.googlegroups.com...

    > Bartek napisal ze dol komina chce szybciej.
    > Teraz dopisal to samo ale bardziej po fizycznemu:
    > "Wygnie sie w ?uk brzuszkiem (wzorki na poparcie
    > ju? wyl?dowa?y w po?cie obok) do kierunku spadania."
    >
    > Doswiadczenie zawsze pomaga napisac prawidlowe wzorki.

    Jak byłem mały to takie rzeczy kazali liczyć na
    olimpiadzie fizycznej, to dość proste. Każdy
    po studiach inżynierskich z odrobną wysiłku
    powinien nawet wskazać gdzie komin się złamie
    (maksymalna siły... trzeba się tylko zastanowić,
    czy scinające, o ktorych pisaliśmy, czy rozciągające,
    nad ktorymi trzeba by chwilę pomyśleć a nie dam głowy,
    że maksimum przypadnie w tym samym miejscu).

    A filmik z prawdziwego wyburzenia potwierdzający
    wzorki zawsze miło obejrzeć;)

    pzdr
    bartekltg