  • Data: 2012-08-27 15:39:43
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-08-26 21:28, J.F. pisze:

    >Najpierw pod ten viatoll wpaść muszą. Coś kiepską z realizacją.

    Czy mi sie wydaje czy rownolegle drogi obramowano w pierwszej
    kolejnosci ?
    Rownolegle krajowki, wojewodzkich nie ... ale juz ciezkie tiry po
    wojewodzkich nie moga.

    >Nie wiem co to jest "dużo". Gdzieś tam są kolejki, gdzie indziej
    >pustki.

    jak jest 40 minut czekania to juz jest duzo. A nawet jak jest 3 minuty
    czekania do 8 koncowych bramek, to tez jest duzo, bo znak ze kasy
    pracuja na okraglo.
    A jak z kolei na innych wezlach jest 1 szlaban i nie ma kolejki - to
    znak ze pojazdy jezdza i placa caly odcinek.

    >Ciężarówki jeździły, miały winiety roczne, państwo płaciło za jazdę
    >autostradami prywatnymi. Te winiety zlikwidowano - nie wiedziałeś?

    Czytaj ze zrozumieniem - czasy przedunijne. Winietki byly, ale na
    autostradach nie obowiazywaly. Trzeba bylo placic w kasie. Nie
    wiedziales ?

    J.