    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Wed, 23 Jun 2010 09:34:49 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl...

    > A co mnie to ze nie znalazles odpowiedniej.

    > Wymiana gum na drazku stabilizatora to zezbiarstwo???

    Poniekąd tak, bo producent też nie przewidział takiej opcji, więc taki
    stabilizator tak naprawdę się "regeneruje", a nie "naprawia".

    Rozumiem, że mając wahacze bez oficjalnie dostępnych zamienników będziesz
    motał jakieś tuleje, które do niego podejdą, stabilizator naprawisz jak
    naprawisz, do tego dojdzie jeszcze kilka "radosnych" rozwiązań, żeby naprawa
    była mniej kosztowna. I takie potem 156-ki jeżdżą po naszych drogach - co
    10 tysięcy coś trzeba wymienić, bo już stuka, właściciel klnie, że znowu się
    zepsuło i opinia jest jaka jest.

    Jurand.