  • Data: 2010-06-23 09:49:36
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    >Ja mówię o rozwiązaniach, które przewidział PRODUCENT samochodu - bo to
    >jest podstawą oceny kosztów eksploatacji i wystarczy, że ktoś będzie chciał
    >naprawiać takie auto w ASO.

    Nie żartuj nawet w ten sposób.
    Gdybym miał uwagę zwracać na to co przewidział producent samochodu, to
    zamiast silentbloków w Megane musiałbym wymienić całą belkę tylną za skromne
    6,5 tys zł.
    Nie wiem czy taniej nie byłoby auta złomować niż opierać się na
    przewidywaniach Renault czy innych firm od siedmiu boleści.
    Fiat do punto 1 też nie przewidywał zestawów naprawczych do silentbloków
    tylnej belki, a potem nagle okazało się że można i że kosztują poniżej 100
    zł w ASO.