eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156 › Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Wed, 23 Jun 2010 09:30:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <hvsd7b$1pc$1@news.onet.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <b...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277278251 1836 91.150.222.21 (23 Jun 2010 07:30:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 07:30:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291515
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bcf5d4b6-c312-455b-b081-3aa5f96454df@d8g2000yqf
    .googlegroups.com...
    On 22 Cze, 06:12, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:

    > Nie bita 156 nie ma żadnych problemów z rdzą.

    Oj ma. Newralgiczne punkty to łączenia progów - na skutek "wystającej"
    krawędzi tych łączeń piasek i inny syf z drogi odbija lakier i pojawia się
    goła blacha, która szybko zaczyna korodować. To pierwsze miejsce.
    Część 156-ek ma problemy z odprowadzaniem wody z podszybia, wskutek czego
    woda niezauważalnie dla właściciela płynie sobie pod dywanik i tam grzecznie
    robi swoje. Widziałem z rok temu 156, która na oko była naprawdę fajnie
    utrzymana, tylko się okazało, że taka właśnie przypadłość spowodowała
    konieczność wspawania nowej podłogi pod fotelem kierowcy.
    Na potęgę rdzewieją układy wydechowe, szczególnie końcowe tłumiki. Nie wiem
    z czego są wykonane, ale po 3 latach jazdy po polskich drogach (zima i sól)
    taki tłumik wygląda, jakby miał się rozpaść w rękach.
    Korodują belki przednie pod chłodnicami. Bez jakichś strasznych następstw.
    Nie są to jakieś mega kłopotliwe rzeczy, ale wymiana tłumika + konieczność
    zabezpieczenia i pomalowania progów może oznaczać wydatek bliski 1000 PLN na
    start.

    >> W 156 nie było 2.0 JTD
    >> Zawieszenie nie jest drogie, tyle z trwałością jest tak sobie....
    >> Nawet przy TRW

    Zawieszenie jest drogie, bo musisz niestety rozpatrywać jego cenę przez
    częstotliwość wymiany. Sama budowa wahaczy, a w szczególności wielkość
    sworzni, powoduje, że najczęściej wybija się właśnie sworzeń - bo jest zbyt
    delikatny na to, co musi znosić na naszych nawierzchniach. I masz kompletny
    wahacz do kupienia.

    >> Jeśli masz do wydania c.a. 25 tysięcy lub więcej - ja bym szedł w stronę
    >> Focusa. JEśli 30-35 tysięcy - to w ogóle zapomnij o temacie Alfy 156 -
    >> szkoda nerwów.

    > Porównanie lekko bez sensu....

    Które konkretnie?

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: