    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: akopalipsa
    Date: Mon, 25 Jul 2016 09:44:08 +0200

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nn4cn7$f66$1@node1.news.atman.pl...
    > A tak tak. Te korki były w sam raz na zapalniki, "wrażliwe".
    > Tylko najwięksi gieroje w klasie zajmowali się "wytaczaniem" ładunków z
    > korków,
    > bo często dochodziło do eksplozji podczas procedury.

    Pamiętam, że jakoś tak się to robiło, ze korek na bok i delikatnie taczało
    butem, aby ukruszyć ładunek. Później należało go jakoś podjąć i w coś
    wycelować, nieodpowiedzialni małolaci stawali na kładce i zrzucali to tak,
    aby trafiło w szybę jadącego auta. Efektem był błysk, ale po cichu. Czasem
    komuś pod nogi, też błysk po cichu. Resztkę substancji w korku można wyło
    normalnie wyjebutać, tradycyjnie, jak inne, butem. Ja kładłem korki na
    torach tramwajowych na rondzie Wiatraczna, fajnie jebutało pod kołami :)
    Chciałem też położyć więcej w miejscu, gdzie tram popyla z większą
    prędkością, aby uzyskać efekt karabinu maszynowego... Ale, jak to
    gówniarstwu - na niewiele kasy starczało, to i się więcej nie kupiło.
    Kiedyś, chyba w szkole w szatni (ale wybaczcie, jeśli błądzę co do miejsca,
    bo fakt pamiętam), w każdym razie miejsce było raczej bardziej
    nieodpowiednie, niż by się spodziewać należało, miałem okazję obserwoweać
    np. płonące malutkie ognisko i nagle JEB, ogniska nie ma. Była to chyba
    chusteczka higieniczna, z korkiem w środku.
    Podobnie przy boisku szkolnym, słusznie kazano mi się oddalić od pewnego
    innego małego ogniska, znów JEB i po ognisku. Tym razem był to nabój
    karabinowy, sprawny...
    Nauczyciele na godzinach wychowawczych nie omieszkali ponarzekać, o palonych
    przez dzieciernię "saletrach", ostatni raz sam ok. 10 lat temu, nie wiem,
    skąd miałem saletrę sodową, zmieszałem ją z cukrem, bo szlajała mi się po
    domu i nie miałem co zrobić, odpaliłem na klatce schodowej (u mnie klatka
    schodowa jest autonomicznym ciągiem pieszym, więc nie było możliwości, by
    dym leciał ludziom do mieszkań), upewniwszy się, czy ktoś nie idzie, sru,
    poszło, śmierdziało z pół godziny...
    Myślałem swego czasu, aby jakoś zrobić z saletry i cukru jednolitą masę, nie
    wiem, rozpuszczając i potem odparowując, czy stapiając (no, ryzykowne
    raczej) i to zajarać, ale jakoś uszło to mojej uwadze.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski