  • Data: 2016-07-25 15:36:58
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Zanim to zzrobię, to wolę się porządnie upewnić, nie chcę nikomu zrobić
    > krzywdy.

    Saletra, cukier, woda -- tak z grubsza wygląda przyrządzanie mieszanki do
    peklowania. No, jeszcze jakieś korzenie się przydają.

    > Wiem, że się rozpuszcza w dwusiarczku węgla podobno, tylko to cholerstwo
    > jest bardzo łatwopalne...

    Ale tylko jedna odmiana krystalizacyjna -- nie pamiętam, czy to rombowa,
    czy jednoskośna.

    > Napełniłbym parę opróżnionych naboi od syfonów... Bo na razie, to z kumplem
    > w bunkrach MRU, to na progu, kładło się nabój, pełen, tak, ze wystawał, pod
    > to świeczka, żeby obejmnował płomień i sru, za róg, czekało się wyjebutania.

    > To pewnie w takim naboju nieźle pierdyknie?

    No więc właśnie nie tyle pierdyknie, jak proch, a szybko się spali.
    Jak paliwo w silniku rakietowym.

    Ja jeszcze kupowałem w kiosku RUCH-u.

    Jarek

    --