  • Data: 2016-07-25 10:25:17
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS myślał swego czasu, aby jakoś zrobić z saletry i cukru jednolitą masę:

    > nie wiem, rozpuszczając i potem odparowując, czy stapiając (no, ryzykowne
    > raczej) i to zajarać, ale jakoś uszło to mojej uwadze.

    Punkt programu badawczo-rozwojowego pod tytułem "miesznie na mokro" możemy
    uznać za wykonany. Wysuszona jednorodna masa ma ciekawsze własności od
    proszkowej mieszaniny. Podobne do masy pokrywającej zapałki sztormowe.

    --
    Jarek